Novinka - Prijímajte recenzie od vašich zákazníkov.

Peter Utekal
Vývojár
Dnešným dňom vám prinášame novú funkciu v platforme Foodia - recenzie. Po novom vám môžu vaši zákazníci po vybavení objednávky zanechať recenziu ktorú uvidíte priamo vo vašom admin rozhraní. Tieto recenzie máte možnosť pripnúť na vašu existujúcu webstránku, alebo jednoducho sledovať spokojnosť vašich zákazníkov s plnou kontrolou nad tým, kde sa recenzie zobrazujú. V tom vidíme aj hlavnú výhodu oproti recenziám nad ktorými nemáte žiadnu kontrolu, napr. na googli.

Zákazníci vám môžu zanechať recenziu kliknutím na nové tlačidlo v emaili o vybavenej objednávke. To znamená, že po odkliknutí objednávky ako "vybavená", zákazník dostane email v ktorom môžete použiť ľubovoľný text aj predmet (nastavitelné v sekcii nastavenia). V tomto istom emaili je po novom tlačidlo, "Zanechajte nám recenziu", ktoré otvorí okno ako môžete vidieť nižšie. Po zadaní hodnotenia a ľubovoľnej správy, sa recenzia odošle do reštaurácie a vy si ju môžete pozrieť v sekcii Recenzie. Recenzie si nový zákazníci môžu pozrieť na vašej objednávacej stránke.

V nastaveniach je možné vypnúť/zapnúť, či sa recenzie zobrazujú na vašej objednávacej stránke. Tak isto viete v admin rozhraní vymazať ktorúkoľvek recenziu. V sekcii recenzie, je taktiež možné skopírovať HTML kód ktorý automaticky vloží recenzia na vašu webstránku.



Vývojár
Peter sa stará o technickú časť Foodie a prinášanie nových funkcií pre reštaurácie po celom slovensku.